410293006 李秉羲

Crack one open

This anti pepsi ad is a great example of semantic memory. You automatically know that this is the pepsi logo because of brand awareness. This shows that soft drinks such as this can make you fat so you must be careful what you put into your body.

幸せを呼ぶと海外で大人気♡折り紙で作る『ラッキースター』のアイデアまとめ*にて紹介している画像

Personalized Name Paper Origami Lucky Stars Shadowbox Frame Custom Art Newborn Baby Shower Nursery Gift

「驚くほど美しいコンサートポスター 40選」を米サイトのBuzzfeedが発表 - amass

「驚くほど美しいコンサートポスター 40選」を米サイトのBuzzfeedが発表

Every year at South By Southwest the American Poster Institute showcases the talents of some of the world’s best illustrators, designers, and artists at a gig poster exhibition called Flatstock.

[ギャラリー/作品集]イラストレーター 後藤美月Mizuki Goto

[ギャラリー/作品集]イラストレーター 後藤美月Mizuki Goto

Pinterest
Search