Wireframe, 3d Model Character, Character Modeling, Album Photos, 3ds Max, Low Poly 3d, Blender, Corps Humains, 3d Animation

black-long-tail 実原氷里:3DCG:髪

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※今回の使用ツール:3ds Max 2017 今回はリギングです。ずっと棒立ちだったキャラクターに骨格やコントローラーを入れ、ポーズやアニメーションを直感的につけられるよう仕組みを作っていきます。 	まずは、これから組むリグのコンセプトを決...

※今回の使用ツール:3ds Max 2017 今回はリギングです。ずっと棒立ちだったキャラクターに骨格やコントローラーを入れ、ポーズやアニメーションを直感的につけられるよう仕組みを作っていきます。 まずは、これから組むリグのコンセプトを決...

宮本 浩史 on

Wireframe, Character Art, Kid, Polygon Modeling, Characters, Twitter, Low Poly, Zbrush, Wire Mesh Screen

Mark Howlings - Character Design and Animation: Edge loop/Edge flow

Describing the benefits of edgeflow and edgeloops in modeling and the general ways to use them on a human/humanoid torso and limbs.

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