3創新意義

betype: The letters in the cities by Alexandr... - iqagency

Life-Experience poster - Text taking shape to form the object it describes. in this case, a "long list" of life experience"; 2 words that can tell a story Lauren Perry

Life-Experience poster

Life-Experience poster - Text taking shape to form the object it describes. in this case, a "long list" of life experience"; 2 words that can tell a story Lauren Perry

改天也來臨摹一下

Walkable City: How Downtown Can Save America, One Step at a Time by Jeff Speck A Best Book of the Year according to Planetizen and the American Society of Landscape Architects Jeff Speck has dedicated his career to determining what makes cities thrive.

Advertising / Print Work / Graphic Design / Digital / Water Color

Advertising / Print Work / Graphic Design / Digital / Water Color - text on textures / drawing, simple yet catchy enough

--- 第44回 日本産業広告賞 --- 新聞部門 シリーズ広告賞 第1部 第3席 --- 【企画制作】 パナソニック 栗山和弥 (クリエイターズグループMAC) 【MAC制作スタッフ】 CD:亀山善男 AD:中谷武志 C:浜井美歩 D:伊藤孝成 © ナノイー技術 パナソニック株式会社 © Creators Group MaC http://www.cgm.co.jp/

Panasonic’s new advertisement for their new line of refrigerators with new technology vegetable crispers uses the famous Kanagawa wave by Hokusai Katsushika rendered in vegetables.

パイロットコーポレーション、企業広告「書く、を支える」シリーズが第59回朝日広告賞部門賞受賞 | オフィスマガジン online

パイロットコーポレーション、企業広告「書く、を支える」シリーズが第59回朝日広告賞部門賞受賞 | オフィスマガジン online

Pinterest
Search