モデリング

Collection by Wasabi wasabi • Last updated 7 days ago

29 
Pins
wasabi wasabi
robot design Japanese killer robot is crazily good Character Modeling, 3d Character, Character Concept, Concept Art, Animation Character, Zbrush, Arte Robot, Robot Art, Norman Rockwell

Japanese killer robot is crazily good

Crazy is a murderer and vandal in the city of Tokyo, in a world dominated by machines, where robots are separated into different social classes. It was created by 3D artist David Domingo Jiménez, and here we talk to him about his inspirations and how he brought his sinister character to life...

  Zbrush Character, 3d Model Character, Character Modeling, Maya Modeling, Modeling Tips, Zbrush Models, Zbrush Tutorial, Digital Sculpting, 3d Mesh

さくらもち (@sakuramochiJP)

The latest Tweets from さくらもち (@sakuramochiJP). 咲かぬ花にも 唄ひとつ

  Character Design Tutorial, Character Design Animation, 3d Animation, Character Design Inspiration, 3d Model Character, Character Modeling, Character Drawing, Blender 3d, Face Topology

さくらもち on Twitter

“luminanceをrampに変換する昔ながらの自作セルシェーダーでアンチエイリアスを無効にしたmentalrayレンダリング。アニメーション付けたらドット絵っぽくなるんじゃないかと思っていろいろ試し中”

자료 House & Garden zaxby's the house zalad garden 3d Model Character, Character Modeling, Character Concept, Zbrush, Polygon Modeling, 3d Modeling, Anim Gif, Final Fantasy Artwork, 3d Human

荒廃した世界にアンドロイドが舞う。プラチナゲームズが生み出す『NieR:Automata』の世界観 | 特集 | CGWORLD.jp

その奥深い世界観でカルト的な人気を誇った『ニーア ゲシュタルト/レプリカント』から7年、その後...

  3d Model Character, Character Modeling, Character Art, Character Design, Maya Modeling, Modeling Tips, Polygon Modeling, 3ds Max Tutorials, Animation Tutorial

よろづ on Twitter

“blenderのナイフツールでささっと顔のベース作るやり方。”

  Maya Modeling, Modeling Tips, 3d Model Character, Character Modeling, Blender 3d, Face Topology, Hard Surface Modeling, 3d Mesh, Modeling Techniques

さくらもち on Twitter

“@cg_pko ありがとうございます。自分も他の方の進捗に刺激を受けながら作っています! シワの作り方は腕に合わせた筒(一番左)からメインの流れを決めて、そこから凹凸をつけて流れを調整しています、雑ですが右から2番目のものにスムースをかけたものが一番右の表示ですね”

  3d Model Character, Character Modeling, 3d Anatomy, Low Poly Models, 3d Tutorial, Animation Reference, Photoshop Illustrator, Zbrush, 3d Design

さくらもち on Twitter

“@houkutak2 顔モデリングはリアル系とカートゥーン系でアプローチが違いますね。カートゥーン系は最近は顔もプレーンから起こす方法を試しています、上段の画像が最初に用意した3Dアタリ取りモデルです、この瞼の位置を参考にして頬骨や、斜め顔で見える部分の膨らみ等をいろんな方向から見ながら整えています”

Blender NPR organic toon outline tips, hair toon material, etc. Character Modeling, 3d Character, Character Reference, Blender 3d, Polygon Modeling, 3d Modeling, Guilty Gear Xrd, Blender Tutorial, Six Pack Abs Workout

= キャット人間 = on Twitter

“昨日のセイバーのアウトラインに関しての質問をもらってるのでFreestyleの設定をば。 といっても簡単で、Thicknessに対してcurveとnoiseモディファイアをこんな感じでやってみてます。 #b3d”

  3d Model Character, Character Modeling, Character Creation, Game Character, Character Concept, Concept Art, Face Topology, Polygon Modeling, 2d Game Art

技術的なツイートまとめ

ツイッターに上げた3Dの技術的なもの。主にローポリモデル向けです。

  Zbrush Tutorial, 3d Tutorial, 3d Model Character, Character Modeling, Face Topology, Zbrush Hair, 3d Words, 3d Mesh, Low Poly Models

さくらもち on Twitter

“髪の毛を作る手順を知りたいというリプを頂いたので、今自分がやってる作り方をまとめてみました。特に効率のいい方法などではないので、使えそうな部分などあれば参考にどうぞ。RTは出来ればご遠慮ください”

  Zbrush Tutorial, 3d Tutorial, 3d Model Character, Character Modeling, Face Topology, Zbrush Hair, 3d Words, 3d Mesh, Low Poly Models

さくらもち on Twitter

“髪の毛を作る手順を知りたいというリプを頂いたので、今自分がやってる作り方をまとめてみました。特に効率のいい方法などではないので、使えそうな部分などあれば参考にどうぞ。RTは出来ればご遠慮ください”

  Hair Reference, Action Poses, Character Modeling, 3d Max, Character Design Inspiration, Animation, Anime, Buttercup, Sketch

さくらもち on Twitter

“口の中クオリティ上げて髪の毛の光沢をヘアラインぽく”

さくらもち(@sakuramochiJP)さんのメディアツイート / Twitter

Media Tweets by さくらもち (@sakuramochiJP)

The latest media Tweets from さくらもち (@sakuramochiJP). 咲かぬ花にも 唄ひとつ