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Coolant Engine: Always use Subaru oem coolant in your Subaru car. #subaru #Impreza #STi #WRX #DIY #Legacy #Forester #Coolant #RT

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Subaru Engine Block Piston Size Identifier:  The picture on the bottom shows the location of piston size and main journal size information on all Subaru engines. As the figure illustrates, it is possible to have more than one piston size in the same engine. #subaru #subie #Subarulove #subarunation #Impreza #WRX #STi #2.5RS #Legacy #Forester

Subaru Engine Block Piston Size Identifier: The picture on the bottom shows the location of piston size and main journal size information on all Subaru engines. As the figure illustrates, it is possible to have more than one piston size in the same engine. #subaru #subie #Subarulove #subarunation #Impreza #WRX #STi #2.5RS #Legacy #Forester

Maintenance: Subaru Periodic Vehicle Maintenance Services: Routinely inspecting and replacing spark plugs is a good way to ensure that your Subaru boxer engine stays in good condition.  #Subaru #subaruidiots #WRX #STi #Turbo #Impreza #Boost #Enthusiast #Subarulove

Maintenance: Subaru Periodic Vehicle Maintenance Services: Routinely inspecting and replacing spark plugs is a good way to ensure that your Subaru boxer engine stays in good condition. #Subaru #subaruidiots #WRX #STi #Turbo #Impreza #Boost #Enthusiast #Subarulove

Consider your stock engine management for just a moment. Your stock engine control unit (ECU) is a very complex piece of circuitry that calculates hundreds of variables every second. #Subaru #subaruidiots #WRX #STi #Turbo #Impreza #Boost #Enthusiast #Subarulove

Consider your stock engine management for just a moment. Your stock engine control unit (ECU) is a very complex piece of circuitry that calculates hundreds of variables every second. #Subaru #subaruidiots #WRX #STi #Turbo #Impreza #Boost #Enthusiast #Subarulove

スバル インプレッサ 555

1993年にWRCに姿を現してから2008年までの16年間に渡って、多くの名場面を創り出してきたスバル・インプレッサ。鮮やかなブルーのボディにイエローのロゴ、ゴールドのホイールという特徴的なビジュアルイメージを持ち、WRC撤退から6年が経った今でも世界中に多くのファンを持つ日本が誇る名車です。筆者にとっても幼い頃に見た

2016 ニュルブルクリンク24時間耐久 SP3Tクラス2年連続優勝(総合20位)#106 スバル WRX STi レース開始1時間後に突然襲った雷雨と雹でレースは大混乱。コントロールを失いコースアウトしたWRXは、奇跡的に他車やガードレースへの激突を免れ、軽くバンパーを痛めた程度でコースへ復帰する。 約3時間の赤旗中断の後にレースが再開。ウェットコンディションでスバルAWDの強みを生かし、クラス首位を走っていたAudi TTの前に出る。その後は昨年同様、ほぼ完璧なレースを戦い、見事、2年連続クラス優勝。

2016 ニュルブルクリンク24時間耐久 SP3Tクラス2年連続優勝(総合20位)#106 スバル WRX STi レース開始1時間後に突然襲った雷雨と雹でレースは大混乱。コントロールを失いコースアウトしたWRXは、奇跡的に他車やガードレースへの激突を免れ、軽くバンパーを痛めた程度でコースへ復帰する。 約3時間の赤旗中断の後にレースが再開。ウェットコンディションでスバルAWDの強みを生かし、クラス首位を走っていたAudi TTの前に出る。その後は昨年同様、ほぼ完璧なレースを戦い、見事、2年連続クラス優勝。

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