Explore Fairy Tail Natsu And Lucy and more!

nalu - Google Search

Omg, these past few weeks there has been SO many NaLu moments my heart can't take it!:iconomgsocuteplz: Just random NaLu moments. O___O (yesss~~

bixanna - Google Search

I really ship Bixanna! They're both a matchmaker :D

Lucy knows how precious Igneel's scarf is to Natsu so she takes good care of it! Nalu

-grieving badly cause finished all eps and feels rush in

I think juvia has always been adorable! ^3^

This is freakin tru probably the Juvia I fell in love with everything about her ☺️❤️ Part 1 Coin Fountain

aww this is so cute! http://ask-nalu-now.tumblr.com/post/128537939312/natsu-when-you-were-gone-for-the-year-did-you

Tho this is nalu but art so awesome 😢

Lol Natsu

Natsu being honest XD

I cried and laughed SO much while watching Fairy Tail, that it would be impossible to list ALL of them

Fairy tail truth I cried when Lisanna came back from Edolas and ran to Mira-chan! The FEELS

Fairy Tail - Natsu, Lucy and baby

I so see Natsu doing this to his kids haha Fairy Tail - Natsu and Lucy - Baby bad natsu

Lol   Best scene ever

This episode was. I love how levy ships NaLu, and Lucy ships GaLe

Fairy Tail~~ Stupid magic council

Magic council ruins everything

NaLu!! I knew it! I knew they were meant for each other! there is evidence right there so the people who ship natsu and lisanna sorry but that will never happen

Cheers to all Natsu x Lucy ( NaLu ) Fans :))) knew it!

natsu guild mark - Google Search

And Erza guild mark is blue and Jellal hair is blue

Image result for erza cute

Chibi Erza is so cute 030

Fairy Tail | Natsu and Lucy.. Together forever!

Fairy Tail | Natsu and Lucy.. Together forever!

Natsu and Lucy! If fairy tail ends with Natsu dying, i will go and end the author!<--- If anyone dies I will be in a state of depression. Seriously. I'll cry for years. It'll hurt so bad.

Natsu and Lucy! If fairy tail ends with Natsu dying, i will go and end the author! That is not allowed to happen. I will kill someone.

Book Two:Still Into You (NaLu ~) †SQL of ITPOMDD† - SIY Chapter 16: You Trust Me…

Book Two:Still Into You (NaLu ~) †SQL of ITPOMDD† - SIY Chapter 16: You Trust Me Right ?

Natsu ღ Lucy 🌸Fairy Tail✨

Pinterest
Search