Explore Fan Girl, Bangs, and more!

Explore related topics

cute maknaes are cute ♥

“ cute maknaes are cute ♥ ”

the sad truth of KPop. . for me it's over 100. . I don't even know how many anymore. .

Kpop problems,and anime problems,and basically every fandom problems

TOP  ♡ #BIGBANG #FUNNY

The smart fan girls know this and act accordingly.

TOP for Officiel Hommes #BIGBANG

Bigbang‘s T.O.P in “I’m the TOP” for L’Officiel Hommes Korea January Photographed by Yoo Young Kyu

I am not a fan girl. I just appreciate a handsome, singing, dancing man.

So I'm gonna go cry over how handsome daesung is.

"OMG I remember first seeing this in the making of one of their first videos and I died!!" G-dragon and TOP in Haru Haru  , kekeke

"OMG I remember first seeing this in the making of one of their first videos and I died!" G-dragon and TOP in Haru Haru , kekeke (Top Bigbang Funny)

Choi Seung-hyun (최승현) aka T.O.P (탑)  of Big Bang every single K-Pop Fan Girl on the planet would go crazy if this were aimed at them.  LOL

XLOPS on

Choi Seung-hyun (최승현) aka T.O.P (탑) of Big Bang every single K-Pop Fan Girl on the planet would go crazy if this were aimed at them. LOL<<<<<addgffkldb yes yes yes!

I do love T.O.P, but I feel like sometimes he has this creepy way of looking at you, as if he is gonna eat your soul, am I the only one who feels like that?! <3

T.O.P (Big Bang) - I love his white hair

gif LOL funny lol so true lol thats me lolsotrue lolthatsme

I love how GD's like "Move over, i wanna hear everything' and TOP's like "Guys, why are you eavesdropping on our conversation?

#BigBang Untill Whenever.. #VIP

#BigBang Untill Whenever.. #VIP

I hate when people call them gay even tho these men have abs and talent

Lol anyone can look like a girl, it's just that some of these guys do better than actual girls.

Pretty please with a ... Cherry on T.O.P :D <<< Ehhhhhh

O u O kpop meme << lol this made me laugh so hard (for those of you who don't know his name is T.O.P.) This is the best thing ever omfg XD

Instagram Philocalography

Instagram Philocalography

Korean star G Dragon

GDragon in badboy

Funny, K-Pop, BIG BANG

Some K-Pop/Hunger Games humor!

♕ BIGBANG! ♕

I can't relate pics like this to G-Dragon. This is 지요.

Pinterest
Search