Explore these ideas and more!

Explore related topics

MAUが約4倍、クラッシュフィーバーのTVCM効果を追ってみた。

MAUが約4倍、クラッシュフィーバーのTVCM効果を追ってみた。

世界を仕切る高級ラグジュアリーブランドの相関図(インフォグラフィック) | SEO Japan

世界を仕切る高級ラグジュアリーブランドの相関図(インフォグラフィック) | SEO Japan

As consumer time in-apps increases rapidly, app developers can find new advertising opportunities - App Industry Insights

As consumer time in-apps increases rapidly, app developers can find new advertising opportunities

The Colors Of An App Icon — It’s An App World

The Colors Of An App Icon

アプリユーザーの80〜90%はダウンロード1週間後には死んでしまう。アプリの継続率データ2015。|appmarkelabo|note

Retention, Sessions and Time-spent – all the three determine the level of user engagement. That’s why all app marketers exert themselves to gain results for the three. Here is the analysis of app categories and their retention rates.

A study into the color distribution of hundreds of app icons.

A study into the color distribution of hundreds of app icons.

クリエイティブブリーフとは広告の設計図である。 | 宣伝会議デジタル版

クリエイティブブリーフとは広告の設計図である。 | 宣伝会議デジタル版

QUICK RECIPE|WEBデザイナーさん必見!スマホランディングページのデザイン参考に(かわいい系)

QUICK RECIPE|WEBデザイナーさん必見!スマホランディングページのデザイン参考に(かわいい系)

家計簿アプリのアクティブ率

家計簿アプリのアクティブ率

The Difference Between App to App and Web to App Advertising via searchenginewatch.com

Mobile devices – and the apps contained within them – are increasingly "always on." This presents a perfect opportunity for advertisers to drive meaningful

AppShastra – App Marketing Guide Series #1 – App Title Optimization

AppShastra – App Marketing Guide Series #1 – App Title Optimization

Average monthly launches for mobile apps worldwide as of June 2015, by vertical ( Source : Statista - 2015)

Average monthly launches for mobile apps worldwide as of June by vertical ( Source : Statista -

InstagramがFacebookに800億円で買収されるまでの551日の軌跡(インフォグラフィック) | SEO Japan

InstagramがFacebookに800億円で買収されるまでの551日の軌跡(インフォグラフィック) | SEO Japan

Social Networking Infographic in Japan. Social networking services "Currently used" vs. "Will continue to use in the near future". Sample size =100 university students #Infographic

Social Networking Infographic in Japan. Social networking services "Currently used" vs. "Will continue to use in the near future".

Pinterest
Search