Pinterest でおしゃれアイデアをまとめましょう!

匯集使用者經驗相關資源的 uxdesign.cc 回顧了 2015 年的 UX 設計,並展望 2016 的趨勢,讓我們一起來看看這兩年 UX 的變化吧。

介面退位、以人為本,2016 十大 UX 設計風向標 - INSIDE 硬塞的網路趨勢觀察

#GreatRead The Service Innovation Handbook - Action-oriented Creative Thinking Toolkit for Service Organizations #socinn

The service innovation handbook

U.S. Digital Service Playbook homepage - Style Guide and downloadable components from the US Federal Government

U.S. Digital Service Playbook homepage - Style Guide and downloadable components from the US Federal Government

前回の「サービスブループリントを用いたWebユーザビリティ評価」では、サービス...

カスタマージャーニーマップの描き方そのものについて深堀りしてみます。以前コンセント長谷川さんから聴いたお話を参考にしながら、よく引用される Rail Europe のカスタマージャーニーマップの内容を読み解いていきます。また、応用しやすいように他のCJMの事例についても数多く盛り込みました。詳細は以下からどうぞ。

Completing a tax return for the first time using the online channel

Promised an experience; given a map: Filing a Tax Return Experience Map (Part B)

Customer experience is the new frontier of business differentiation. According to Gartner, in 2016, 89% of companies and retailers will separate themselves from their competition on the basis of

Customer experience is the new frontier of business differentiation. According to Gartner, in 2016, 89% of companies and retailers will separate themselves from their competition on the basis of

瞎忙vs高效.jpg

不是把事情寫下來就好!「待辦清單」決定你是高效率還是在瞎忙|數位時代

McKinsey & Company | 2 The Customer Journey concept Product Marketing Online Retail Care Customers interact with organizat...

McKinsey & Company | 2 The Customer Journey concept Product Marketing Online Retail Care Customers interact with organizat...

4
Pinterest
検索