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昭和時代の遊具怖すぎwwwwwwwwwwwwwww

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東京のネオン街を映画『ブレードランナー』風に撮影した写真が話題に - amass

東京のネオン街を映画『ブレードランナー』風に撮影した写真が話題に

東京のネオン街を映画『ブレードランナー』風に撮影した写真が話題に - amass

東京のネオン街を映画『ブレードランナー』風に撮影した写真が話題に。グラフィック・デザイン・ディレクターが自身のInstagramページにてneotokyo、cyberpunkなどのハッシュタグを付けてアップしたもの

東京のネオン街を映画『ブレードランナー』風に撮影した写真が話題に

東京のネオン街を映画『ブレードランナー』風に撮影した写真が話題に。グラフィック・デザイン・ディレクターが自身のInstagramページにてneotokyo、cyberpunkなどのハッシュタグを付けてアップしたもの

昭和45年、東京・銀座の歩行者天国。銀座、新宿、池袋、浅草で歩行者天国がスタートした(1970年08月02日) 【時事通信社】

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昭和45年、東京・銀座の歩行者天国。銀座、新宿、池袋、浅草で歩行者天国がスタートした(1970年08月02日) 【時事通信社】

"When does desire awaken? Who awakens it? Why? What makes one person unique and worthy of my desire's aliveness? Aren't all worthy? If so, who stirs this thing in me for one and not the other? When do the mannerisms of movement and the pedestrian gestures of being cease to be ordinary? When do her movements, her walk, her steps, her arms, her eyes, her lips, her smile, her voice, her hips, all begin to assume an individual glory in my observatory?" ~ ♤Dammy O' (Tokyo 1958 Photo: Marc Riboud)

"When does desire awaken? Who awakens it? Why? What makes one person unique and worthy of my desire's aliveness? Aren't all worthy? If so, who stirs this thing in me for one and not the other? When do the mannerisms of movement and the pedestrian gestures of being cease to be ordinary? When do her movements, her walk, her steps, her arms, her eyes, her lips, her smile, her voice, her hips, all begin to assume an individual glory in my observatory?" ~ ♤Dammy O' (Tokyo 1958 Photo: Marc Riboud)

昭和46年当時の東京・銀座四丁目交差点(1971年撮影) 【時事通信社】

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昭和46年当時の東京・銀座四丁目交差点(1971年撮影) 【時事通信社】

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