Journey Mapping Process Effective Customer Journey Maps Based on the research, create personas that represent your custome...

Journey Mapping Process Effective Customer Journey Maps Based on the research, create personas that represent your custome...

Here's an interesting model based on the 4D's of design. Ideate Unified Design Thinking Model. If you're a user experience professional, listen to The UX Blog Podcast on iTunes.

Here's an interesting model based on the 4D's of design. Ideate Unified Design Thinking Model. If you're a user experience professional, listen to The UX Blog Podcast on iTunes.

https://flic.kr/p/6zKkGt | The Spectrum of User Experience: Preparing the next blog entry | The first article explaining it is here: informationarchitects.jp/the-spectrum-of-user-experience-1/   Follow us on twitter.com/iA for updates.

UX デザインの概念図いろいろ。理解のためでも、正解/不正解を判断するためでもなく、自分に合った解釈を探すための見本市として。

Rehash.org : Photo

カスタマージャーニーの作成とSEO対策を組み合わせる方法とは?カスタマージャーニーは見込み客や顧客目線に立ちながら適切なユーザーエクスペリエンスを提供するために非常に助けになります。そのためのカスタマージャーニーの実例を豊富に用いて、どのようにSEO対策と組み合わせるかその手法をご紹介します。


その他のアイデア
Pinterest
検索