IBM Smarter Cities campaign. Ogilvy Mather, France. Kaan said "This one is an IBM smart cities campaign product/ad. It is great because it is intelligently complementing the ad with the functionality of the design, so perfectly that the audience really gets the idea of the “Smarter Cities” out of this design."

"This one is an IBM smart cities campaign product/ad. It is great because it is intelligently complementing the ad with the functionality of the design, so perfectly that the audience really gets the idea of the “Smarter Cities” out of this design.

第44回 日本産業広告賞 新聞部門 シリーズ広告賞 第1部 第3席

Panasonic’s new advertisement for their new line of refrigerators with new technology vegetable crispers uses the famous Kanagawa wave by Hokusai Katsushika rendered in vegetables.

新宿に「スライム」10万匹出現、プチプチとつぶして“討伐”呼びかけ。 | Narinari.com

新宿に「スライム」10万匹出現、プチプチとつぶして“討伐”呼びかけ。 | Narinari.com

ミニストップの映画「ドラゴンボールZ 神と神」キャンペーンのポテトがスーパーサイヤ人 | A!@Atsuhiko Takahashi

Funny pictures about Super Saiyan fries. Oh, and cool pics about Super Saiyan fries. Also, Super Saiyan fries.

かじられたドーナツで、海に浮かぶ--デザイン浮き輪「DONUTS フロート」ヴィレヴァンから

かじられたドーナツで、海に浮かぶ--デザイン浮き輪「DONUTS フロート」ヴィレヴァンから


More ideas
Pinterest
Search