WWF Japan created a panda font to raise public awareness about the issue of endangered giant pandas. By using this font you help make others aware of this issue!

WWF Japan Made A Panda Font That You Can Use To Raise Awareness

A panda-themed font has been created by WWF Japan to raise awareness and encourage donations for their panda fund-raising campaign. Each character features a stylized panda head, and was designed together with Ogilvy & Mather Japan.

Imayu Tsukasa's Nishikigoi Sake is bottled and packaged to look like Koi (or carp). Designed by Bullet Inc of Japan. 2016 IF Design Award winner.

The western world is really lacking when it comes to sake, maybe my store could sell sake on top of all the other popular beverages? Could that be my point of difference?

“休日のスープストックトーキョー”をテーマとした「also Soup Stock Tokyo」を、東京・自由が丘にオープンします。「自由が丘」という街に佇む、自由が丘にしかないSoup Stock Tokyo。少人数でも大勢でも満足できるこだわりのスープ料理たちが登場し、夜にはスープポットを囲みながら、乾杯から始まる心地よい時間をご提供します。この店だからこそ提供できる価値をつくりながら、一緒に共感を拡げていける大切な仲間を募集します。

“休日のスープストックトーキョー”をテーマとした「also Soup Stock Tokyo」を、東京・自由が丘にオープンします。「自由が丘」という街に佇む、自由が丘にしかないSoup Stock Tokyo。少人数でも大勢でも満足できるこだわりのスープ料理たちが登場し、夜にはスープポットを囲みながら、乾杯から始まる心地よい時間をご提供します。この店だからこそ提供できる価値をつくりながら、一緒に共感を拡げていける大切な仲間を募集します。

パッケージ/プロダクトデザインvol.27 参考になる優れたパッケージ/プロダクトデザインをご紹介

パッケージ/プロダクトデザインvol.27 参考になる優れたパッケージ/プロダクトデザインをご紹介

【ELLE a table】伝統を守り抜く、厳選調味料|エル・オンライン

【ELLE gourmet】伝統を守り抜く、厳選調味料|エル・オンライン

Japan Package Design Awards 2003

Suntory bottles (tea) Pattern design that connotes to the traditional Japanese imagery seen in their culture. Colours are also simplified and traditional.

2/14オープン 日本のワインと日本酒のお店・酒商 熊澤&旨しや くまり – 着物のいろは

2/14オープン 日本のワインと日本酒のお店・酒商 熊澤&旨しや くまり – 着物のいろは

EARLY BIRD COFFEE  アーリーバードコーヒー 埼玉・新井宿 : Favorite place

EARLY BIRD COFFEE アーリーバードコーヒー 埼玉・新井宿 : Favorite place

Pinterest
Search