410293030鯰魚

Heinz ketchup poster - in this poster, designer put the stalk of tomato on top of the ketchup bottle to represent tomato. Designer used just two elements(ketchup bottle and tomato top) but now it show new aspect from that. It's simple but smart.

Alaskan Brewing Company #print #adv Art Director: Theo Mark Allen

ビールの湖でなにが釣れるかな

Creative Alaskan Brewing Print Ads by Art Director Theo Mark Allen. Ice Fishing, Snowmobile and Dog Sled.

「お酒に飲まれると、大波にも飲まれてしまうかもしれない。」飲酒運転防止を啓蒙する広告 カナダで「カナダボート安全協会」が制作したプリント広告をご紹介。 “飲んだら乗るな”というクルマの飲酒運転防止広告は、これまでにも数多く紹介してきましたが、今回はそれのボートバージョンです。お酒とボートの関連性を上手く描いたビジュアルがこちら。 グラスに注がれたビールがそのまま大波のようになり、その中でボートが転覆しそうになっているというクリエイティブ。 コピーは、“One drink can change everything. Don’t drink and boat.(一杯のお酒がすべてを変えてしまうかもしれない。飲んだらボートに乗るのは止めましょう。)” お酒と、ボートが浮かぶ水をうまく掛け合わせて表現された飲酒運転防止の啓蒙広告

Canadian Boaters Safety Council: Glass One drink can change everything. Don't drink and boat.

Una (buena) imagen vale más que mil palabras ;) ¡Zumo de zanahoria natural, sin conservantes, colorantes...! ¿Se te ocurre una forma mejor de venderlo? A nosotros, no ;)

Description: Drink more vegetables Advertising Agency used the hypodermic needle theory to "shoot the belief" that their product primarily contains fresh juice; in this case carrot juice.

Pinterest
Search