internet friends - Whisper Search

I need new internet friends so if anyone wants to start talking comment on this pin. Just look at my boards if you want to see if we have any common interests

NO fucking shit it's snowing where he is at the moment and his Going hunting WTF BRU JELL-O AF

I have one internet friend that lives 2 hours away, but I have never met him

I have a great internet friend who is amazing & she's the best I do have a couple really great real life friends though

Why are you always on your computer?

The life of a internet person. Every so often a lul fishie comes around and brightens your outside world too 💕💕💕

Internet Friends Are The Bestest✌️ I will! I hope to all my lovely internet friends❤️ I was watching a video of tumblr best friends meeting and omg I cried. It was so cute. Lol love you all.

I feel like there is a huge difference between Internet friends and in person friends. They were internet friends and there best friends to this day. Internet friends are true friends

New post on teenscoolest

≈≈≈ everything that seems good is in another reality than mine ≈≈≈ sorry i post WAYY too much ugh but i love it mmm yea

Guyzzz seriously this is me...Internet friend in trouble? *hugs laptop* don't be cry...I is here

Guyzzz seriously this is me.Internet friend in trouble? *hugs iPad* don't be cry.I is here

internet best friends - Google Search

That is actually me, I offered for my internet friend to live in my closet lmao

Pinterest
Search