Série d'affiches pour les "Observer Food Monthly Awards". L'idée est de transformer les photos d'aliments et d'ustensiles en symboles de récompense.

Série d'affiches pour les "Observer Food Monthly Awards". L'idée est de transformer les photos d'aliments et d'ustensiles en symboles de récompense.

This Coffee Campaign Illustrates Home Appliance Symbols #coffee #coffeecup trendhunter.com

Deceptively Empowered Coffee Ads

紙わざ大賞 Art Direction・Logo Mark・Application 2014 特種東海製紙が主催する 2013年「紙わざ大賞」の アートディレクションを担当しました。 アワードの主旨が一目で伝わる コミュニケーションを目指しました。

紙わざ大賞 Art Direction・Logo Mark・Application 2014 特種東海製紙が主催する 2013年「紙わざ大賞」の アートディレクションを担当しました。 アワードの主旨が一目で伝わる コミュニケーションを目指しました。


その他のアイデア
Very cool how they took the end of the bottle and made it look like a tomato. Gives the ketchup look to be more healthy than it really is.

Very cool how they took the end of the bottle and made it look like a tomato. Gives the ketchup look to be more healthy than it really is.

The Coolest Movie Posters You've Never Seen

The Coolest Movie Posters You've Never Seen

Yahoo! JAPANのメールサービス。大容量のメールボックスや、迷惑メール対策機能を用意。パソコンやスマートフォン、携帯電話でも便利に使えるヤフーメール(無料)です。

Pinterest
検索