Man Candy Monday

Collection by Brittany Gassman

207 
Pins
 • 
503 
Followers
Brittany Gassman
Ryan Gosling is so funny. Good-looking and funny - perfect. Lol, Haha Funny, Funny Cute, Hilarious, Funny Stuff, Funny Things, Random Things, Funny Jokes, Jm Barrie

Ryan Gosling, the cookie Santa…

Share with your friends...

Super Funny Love Quotes For Him Humor Relationships Awesome 16 Ideas Funny Love, The Funny, Forget Him, Lol, Thats The Way, Have A Laugh, Funny Pins, Funny Stuff, Look At You

Man forgets he is married after surgery…

Share with your friends...

I'm not a teenager, but this was funny. Teenager Quotes, Teen Quotes, Funny Quotes, Quotes Quotes, Teen Posts, Teenager Posts, Yolo, You Found Me, I Love To Laugh

Teenager Posts Of The Week!

If you've ever wanted to explain to an adult what it's actually like to live inside the brain of a teenager... there's a Tumblr for that. Scroll below fo...

Everyone thinks that's the way. When it's really about them suits. Quotes To Live By, Me Quotes, Suits Quotes, Style Quotes, Boss Quotes, Humor Quotes, Woman Quotes, Der Gentleman, Gentleman Quotes

overdresstoimpress

Twenty-something, Campbell University Alum, East Carolina University Graduate Student, Delta Phi Epsilon Alumni and Founder, Pageant Enthusiast, Coffee/Tea Addict, Lover of Salt Air (OBX), Shakespeare Nerd, Wanna be Dog Mom, & honestly, I just enjoy being overdressed.

Funny, memes, and someecards: you find it offensive? i find it funny Someecards, True Words, Haha Funny, Funny Shit, Funny Stuff, Freaking Hilarious, Funny Men, Super Funny, Look At You

amazing and inspiring images

A fun image sharing community. Explore amazing art and photography and share your own visual inspiration!

See, who can resist a man who loves animals? Matthew Gray Gubler- Dr Spencer Reid from Criminal Minds. Adore this man far too much. Dr Spencer Reid, Spencer Reed, Matthew Gray Gubler, Matthew Grey, Kino Theater, Gorgeous Men, Beautiful People, Nice People, Popular People

Cape Cod Collegiate

You gotta risk it to get the biscuit. So what if I like my biscuits monogrammed?