More ideas from animet
Lee Unkrich(@leeunkrich)さん | Twitter

Lee Unkrich(@leeunkrich)さん | Twitter

Lee Unkrich(@leeunkrich)さん | Twitter

Lee Unkrich(@leeunkrich)さん | Twitter

Lee Unkrich(@leeunkrich)さん | Twitter

Lee Unkrich(@leeunkrich)さん | Twitter

エフェクト作画 : GOMISTATION.KTF

エフェクト作画 : GOMISTATION.KTF

エフェクト作画 : GOMISTATION.KTF

エフェクト作画 : GOMISTATION.KTF

エフェクト作画 : GOMISTATION.KTF

エフェクト作画 : GOMISTATION.KTF

Morph Manager (script) for 3dsMAX

Morph Manager (script) for 3dsMAX

Some Highlights of my last 5 years at Disney Animation  Software used: mostly Side Effects Houdini and Disney's proprietary Renderer Hyperion  additionally: proprietary pipeline and simulation tools, Renderman on Frozen and Wreck-It Ralph

Some Highlights of my last 5 years at Disney Animation Software used: mostly Side Effects Houdini and Disney's proprietary Renderer Hyperion additionally: proprietary pipeline and simulation tools, Renderman on Frozen and Wreck-It Ralph

Slow motion running  - side view

This is a NCAA Division I track athlete running at 10 mph. Video captured at 100 frames per second, with overlay for biomechanical analysis.

CGwellゲームエフェクトクラスは、(a)は、合計のカリキュラムを改善するために - ゲームエフェクトクラスは、改善するために、(a)は - CGwell…

CGwellゲームエフェクトクラスは、(a)は、合計のカリキュラムを改善するために - ゲームエフェクトクラスは、改善するために、(a)は - CGwell…

Zbrush Dog Rig aka German Pinscher Dog Maya Rig  https://gumroad.com/l/PCBc

Zbrush Dog Rig aka German Pinscher Dog Maya Rig https://gumroad.com/l/PCBc

The rough layout work I did for the "Kakamora" sequence on Moana Animation and layout done by me.

The rough layout work I did for the "Kakamora" sequence on Moana Animation and layout done by me.