It's interesting to see the concept expressed by the use of simple image. The barcode is visualized as the window of prison, which show the concept of social issue.

The barcode is visualized as the window of prison, which show the concept of social issue. This helps to portray the idea that consumerism is a prison that we all fall victim too

Coexistence, Yossi Lemel, 2000

Pôsteres Impactantes de Yossi Lemel – PIXEL SHOW 2014

Coexistence, Yossi Lemel, 2000 Cool graphic/idea for racial tension/current event motivated piece

DUPONT: It's What's Inside | Abduzeedo Design Inspiration

Make every bite matter more - DuPont Nutrition & Health, Ogilvy & Mather New York partnered up with Polish Agency Ars Thanea to bring their ideas for heightening food quality awareness.

第31回受賞作品(2014年度) : クリエイターの部 : 読売広告大賞 : 広告賞のご案内 : YOMIURI ONLINE(読売新聞)

第31回受賞作品(2014年度) : クリエイターの部 : 読売広告大賞 : 広告賞のご案内 : YOMIURI ONLINE(読売新聞)

JR東日本・「行くぜ、東北。」|メールじゃ会えない、レールで会おう。 2015年 冬

Get Back Tōhoku / Japan Travel & Transport Japanese Photography / Award-winning Photography For Design / D&AD

第26回受賞作品(2009年度) : クリエイターの部 : 読売広告大賞 : 広告賞のご案内 : YOMIURI ONLINE(読売新聞)

第26回受賞作品(2009年度) : クリエイターの部 : 読売広告大賞 : 広告賞のご案内 : YOMIURI ONLINE(読売新聞)

第24回受賞作品(2007年度) : クリエイターの部 : 読売広告大賞 : 広告賞のご案内 : YOMIURI ONLINE(読売新聞)

第24回受賞作品(2007年度) : クリエイターの部 : 読売広告大賞 : 広告賞のご案内 : YOMIURI ONLINE(読売新聞)

ポスターギャラリー | JR東日本:行くぜ、東北。

Japan: Tohoku Train, JR East (East Japan Railway Company) Kamaishi Line, Iwate Prefecture, Spring 2016

Pinterest
Search